söndag, juli 18, 2010

DÅ var det gjort

Fitness five blev en lång dag. Inga problem att inte få vila tillräckligt mellan momenten.
Slutade på en 4e plats med 123 poäng. Helt ok, och nära mitt mål. Siktade på topp 5 och 125.
Det som störde mej var en bänkpress som var stekhet, solen rätt i ögonen, stång som var extra grov och markeringar som inte stämnde.
Biceps och böj var helt ok. Chinsen var väldigt smal stång istället. Dipsen var en sån ställning som jag vill ha på gymmet, men som är sällsynt. När det inte stämmer så blir det inte samma teknik och inte lika bra resultat.

Det jag observerade var att många körde extremt snabbt i chins o dips. Jag fick beröm för striktaste dipsen denna dag. Men då det inte verkade ha nån betydelse så får jag väl skita i tekniken och bara tokreppa till nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar